Tuotteen palauttaminen

Mittatilaustuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

Apollo kaihtimet ovat mittatilaustyötä, joten vastuu kaihtimen sopivuudesta kohteeseen on asiakkaalla itsellään. Varmista koko Apollon mittausohjeiden avulla. Myös kankaan valinta on asiakkaan vastuulla. Kankaan sävyt tietokoneen näyttöruudulla voivat poiketa hieman oikeasta kankaan sävystä.

Jos olet tehnyt tuotetta tilatessasi virheen, emme valitettavasti voi hyvittää tuotteen hintaa takaisin, emmekä tarvitse kaihdinta takaisin tehtaalle.

Valmistusvika

Mikäli tuotteessa on valmistusvika / toimitus on puutteelinen, täytä Apollo reklamaatiolomake. Liitä kuva tuotteen viasta, jotta näemme suoraan mitä toimenpiteitä reklamaatio vaatii.

Täytä myös tarkka seloste, mikä tuotteessa / toimituksessa on vikana.

Otamme reklamaatioasioissa teihin yhteyttä kahden arkipäivän sisällä, ja saatte tarvittaessa vaihdettavan osan suoraan kotiinne veloituksetta. Mikäli tuotteen vika vaatii tehdaskorjausta, annamme teille Matkahuollon sopimusnumeronne, jotta voitte palauttaa kaihtimen Apollon tehtaalle ilman kustannuksia. Korjattuamme kaihtimen palautamme sen mahdollisimman pian.

Jokainen kaihdin käyttötestataan tehtaalla ennen toimitusta. Tuote on siis Apollolta lähtiessä toimiva ja virheetön.

Huom! Itse aiheutettu vika kaihtimessa huomataan. Esim. viilto joka on tullut pakettia terävällä esineellä avatessa, on asiakkaan vastuulla. Rullaverho vioittuu, jos sitä vedetään ketjun sijasta suoraan kankaasta. Tämä aiheuttaa kankaan valumista itsestään.

Takuuaika

Apollo tuotteilla on viiden vuoden mekanismitakuu. Takuun aikana ilmenneet mekanismin viat korjaamme viiveettä ja veloituksetta.